Birinci, İkinci ve Üçüncü Sınıf Öğrencilerine Yönelik “Hekimlik Uygulamalarına Giriş” Uygulamalı Sınavı Gerçekleştirildi

Birinci, İkinci ve Üçüncü Sınıf Öğrencilerine Yönelik “Hekimlik Uygulamalarına Giriş” Uygulamalı Sınavı Gerçekleştirildi

Küçült Yazı Tipi Büyüt
Fakültemizde preklinik dönem öğrencilerine yönelik 2025-2026 Eğitim-Öğretim Yılı Bahar Dönemi “Hekimlik Uygulamalarına Giriş” dersi kapsamında düzenlenen uygulamalı sınav, 16-18 Haziran 2025 tarihleri arasında Mesleki Beceri Laboratuvarı’nda başarıyla gerçekleştirildi.

Sınavda öğrencilerin temel hekimlik becerileri, klinik yaklaşım ve mesleki uygulamalara yönelik bilgi ve yetkinlikleri değerlendirilmiştir. Öğretim üyeleri ve araştırma görevlilerinin gözetiminde gerçekleştirilen sınav, yapılandırılmış istasyonlar aracılığıyla yürütülmüş; objektif ve standardize bir değerlendirme süreci uygulanmıştır. Bu kapsamda öğrencilerin mesleki beceri kazanımları ve klinik uygulamalara hazırlık düzeyleri ölçülmüştür.

Dekanlık olarak sınavın organize edilmesinde emeklerini ve desteklerini esirgemeyen Tıp Eğitimi Anabilim Dalımıza, Mesleki Beceri Komisyonumuza ve uygulamalı sınavda görev alan öğretim üyelerimize ve araştırma görevlilerimize en içten teşekkürlerimizi sunarız.


Yayınlanma Tarihi : 19.06.2026

Haberler