WEBINAR: Özgeçmiş Hazırlama

WEBINAR: Özgeçmiş Hazırlama

Küçült Yazı Tipi Büyüt
Değerli Öğrencilerimiz
 
İş ve staj başvurularınızda gereksinim duyduğunuz,bilgi, beceri, deneyim, yetenek, yetkinlik özelliklerinizi içeren güçlü bir özgeçmişi hazırlamanızda sizlere destek olmak amacıyla düzenediğimiz Özgeçmiş Hazırlama Webinarlarımız başlıyor. 

Çevrimiçi (online) olarak Zoom uygulaması ile gerçekleştirilecek olan webinarlarımıza katılımı sınırlı tuttuk. Çünkü her bir katılımcı ile ayrı ayrı ilgilenmenin ve sorularını cevaplamanın daha verimli olacağını düşündük. Yoğun başvuru aldığımız durumlarda webinar sayısını arttırarak her birinize destek olmaya çalışacağız. 


Katılmak istediğiniz tarihi belirleyerek  WEBINAR BAŞVURUSU FORMUNU (tıklayınız) doldurup,  kariyer@beun.edu.tr adresine göndermeniz yeterli olacaktır. Form metnini doldurmadan, lütfen UYARILAR bölümünü okuyunuz. 


MART 2021 - ÖZGEÇMİŞ HAZIRLAMA WEBINAR TAKVİMİ

9 MART 2021, SALI, Saat: 18.00 

11 MART 2021, PERŞEMBE, 14.00         

16 MART 2021, SALI, Saat: 18.00              

18 MART 2021, PERŞEMBE, 14.00                

23 MART 2021, SALI, Saat: 18.00      

25 MART 2021, PERŞEMBE, 14.00                  

30 MART 2021, SALI, Saat: 18.00  

(Nisan ayı webinar takvimi, Salı günleri Özgeçmiş Hazırlama, Perşembe günleri Mülakat Hazırlığı başlıklarında gerçekleştirilecektir.)          

 

UYARILAR

-Webinarlarımız, Zonguldak Bülent Ecevit Üniversitesi lisans, ön lisans, yüksek lisans, doktora öğrencilerinin katılımına açıktır.
Başvurularla ilgili kontroller Öğrenci Bilgi Sistem üzerinden yapılacaktır.


-Her oturum, başvuru sırasına göre kabul edilecek olan 20 kişi ile sınırlıdır.

-Kayıt yaptırıp oturuma katılmayan öğrencilere 2. katılım hakkı verilmeyecektir.

-Webinarlar, Zoom uygulaması üzerinden gerçekleştirilecektir ve uygulamanın bağlantı adresi e-pota ile katılımcılara duyurulacaktır. 

-Webinar tarih ve saatindeki olası değişiklikler katılımcılara e-posta aracılığı ile duyurulacaktır.

17.03.2021



Yayınlanma Tarihi : 17.03.2021